ادبیات کولیهاغربتها نمیمانند، میروند؛ خشونت در جهان متنی رمان لولی خندهفروش [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 82-51]
استعارة جهتیتاثیر نوع استعاره های مفهومی بر ساخت روایی متون منثور قدیم و جدید [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 306-281]
استعارة ساختاریتاثیر نوع استعاره های مفهومی بر ساخت روایی متون منثور قدیم و جدید [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 306-281]
استعارة مفهومیتاثیر نوع استعاره های مفهومی بر ساخت روایی متون منثور قدیم و جدید [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 306-281]
استعارة هستیشناختیتاثیر نوع استعاره های مفهومی بر ساخت روایی متون منثور قدیم و جدید [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 306-281]
استعارهبررسی طرحوارههای ذهنی موجود در ضربالمثلهای تهرانی (کتاب قند و نمک) [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 149-119]
اسطورهنشانه اسطوره شناسی و جایگاه روایت های اسطوره ای در تبلیغات، بازاریابی و برندسازی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 257-223]
اصل برگزیدگیهویت ممدوح در روایتهای مدحی فرخی سیستانی: تکیننمایی و اصل برگزیدگی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 534-497]
امنیت و ناامنی زبانیتحلیل امنیت و ناامنی نشانهای در سینمای دفاع مقدس با تکیه بر فیلم «باشو، غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 301-273]
امنیت و ناامنی نشانهایتحلیل امنیت و ناامنی نشانهای در سینمای دفاع مقدس با تکیه بر فیلم «باشو، غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 301-273]
اندیشۀ سیاسی ایرانشهریهویت ممدوح در روایتهای مدحی فرخی سیستانی: تکیننمایی و اصل برگزیدگی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 534-497]
ب
باشوتحلیل امنیت و ناامنی نشانهای در سینمای دفاع مقدس با تکیه بر فیلم «باشو، غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 301-273]
بوف کوربررسی و تحلیل بوف کور و موجها اثر ویرجینیا وولف بر اساس نظریۀ رالف فریدمن [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 222-195]
بینامتنیتبررسی ترجمه بینانشانه ای نظام کلام و تصویر در نگارهی «گذر سیاوش بر آتش» عبدالوهاب کاشی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 432-415]
بینانشانهایبررسی ترجمه بینانشانه ای نظام کلام و تصویر در نگارهی «گذر سیاوش بر آتش» عبدالوهاب کاشی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 432-415]
پ
پدرکارکرد عنصر «زمان» در نمایشنامه پدر نوشته فلوریان زلر: مطالعه ای بر اساس عناصر زمانمندی در نظریۀ روایتشناسی ژنت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 383-349]
پدیدارشناسیگذر گرماس از منطق «لوگوسانتریسم»، یعنی منطق ِ «مرکزگرایی تقلیلی اقتصادی ِ» حاکم بر نظام روایی کلاسیک، به دورنمای «پدیدارشناختی» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 414-391]
پستمدرنیسمخوانشِ پستمدرن از داستانِ سمک عیار؛ تردید در بنیانهایِ سهگانۀ زمان، ساختار و روایت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 184-155]
ت
تبیین و فهمتحلیل محتوایی فیلم دوازده مرد خشمگین و نسبت آن با آموزش فلسفه ی زبانی تاریخ [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 43-5]
تحلیل رواییتحلیل روایی عناصر مدرنیته در رمان هنرمندی از جهان شناور نوشته کازئو ایشیگورو بر اساس الگوی پیتر چایلدز [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 89-59]
روایتشناسیکارکرد عنصر «زمان» در نمایشنامه پدر نوشته فلوریان زلر: مطالعه ای بر اساس عناصر زمانمندی در نظریۀ روایتشناسی ژنت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 383-349]
روایتشناسیبررسی «زمان روایت» در فیلم «تکرارکنندگان» بر اساس روایتشناسی ژرار ژنت [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 57-27]
روایتشناسیبازنمایی شیوه ی روایت پردازی رمان پسامدرن بر اساس انگاره ی زبان شناختی-ادبی سیمپسون: مطالعه ی موردی رمان "شب ممکن" [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 360-335]
روایتشناسینظام کنشی در سینمای کیمیایی مروری بر فیلم گوزنها و جرم [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 113-89]
روایت غیرخطیمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
روایتهای کمینهگراتأثیر کمینه گرایی بر روایت قفس اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 453-423]
روش طراحیساختار روش طراحی معماری متاثر از مفهوم فراداستان [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 390-361]
ژپ لینت ولتگونهشناسی روایی در رمان مصابیح اورشلیم علی بدر بر اساس نظریة ژپ لینت ولت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 607-579]
ژرار ژنتکارکرد عنصر «زمان» در نمایشنامه پدر نوشته فلوریان زلر: مطالعه ای بر اساس عناصر زمانمندی در نظریۀ روایتشناسی ژنت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 383-349]
س
ساختار زمانی نومطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
ساختارگراییبازتاب هویت عرفانی ملی در حکایت "نوشروان و دیوانه" از مصیبتنامۀ عطار نیشابوری [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 25-1]
ساختارگراییگذر گرماس از منطق «لوگوسانتریسم»، یعنی منطق ِ «مرکزگرایی تقلیلی اقتصادی ِ» حاکم بر نظام روایی کلاسیک، به دورنمای «پدیدارشناختی» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 414-391]
سبکشناسی شناختیتاثیر نوع استعاره های مفهومی بر ساخت روایی متون منثور قدیم و جدید [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 306-281]
سپهرنشانهایناهمگونی کنش رفتاری کنشگران سوره یوسف نسبت به موقعیت نشانهای «خود و دیگری» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 280-259]
سفر قهرمانمقایسه تطبیقی ساختار اسطورهای روایت در دو فیلم بتمن و شوالیهی تاریکی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 417-389]
سفر نویسندهمقایسه تطبیقی ساختار اسطورهای روایت در دو فیلم بتمن و شوالیهی تاریکی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 417-389]
سلوکهمگنی تلاشی هویتی و گسست روایی در سلوک محمود دولت آبادی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 122-91]
سلیقۀ شاهیهویت ممدوح در روایتهای مدحی فرخی سیستانی: تکیننمایی و اصل برگزیدگی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 534-497]
سمک عیارخوانشِ پستمدرن از داستانِ سمک عیار؛ تردید در بنیانهایِ سهگانۀ زمان، ساختار و روایت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 184-155]
سنتبازنمایی جنسیت مرد در رمان طوبا و معنای شب با تأکید بر درون ماﻳﮥ جدال سنت و مدرنیته [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 161-123]
سهروردیگشودگیِ استعاریِ عنوان در متن: بارقههای مدرنیسم در عناوینِ آثارِ شیخ اشراق [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 571-541]
سورة یوسفناهمگونی کنش رفتاری کنشگران سوره یوسف نسبت به موقعیت نشانهای «خود و دیگری» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 280-259]
سوژههای گفتمانیتحلیل امنیت و ناامنی نشانهای در سینمای دفاع مقدس با تکیه بر فیلم «باشو، غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 301-273]
سیاوشبررسی ترجمه بینانشانه ای نظام کلام و تصویر در نگارهی «گذر سیاوش بر آتش» عبدالوهاب کاشی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 432-415]
سیمپسونبازنمایی شیوه ی روایت پردازی رمان پسامدرن بر اساس انگاره ی زبان شناختی-ادبی سیمپسون: مطالعه ی موردی رمان "شب ممکن" [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 360-335]
سینمای دفاع مقدستحلیل امنیت و ناامنی نشانهای در سینمای دفاع مقدس با تکیه بر فیلم «باشو، غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 301-273]
ش
شاه ـ ممدوحهویت ممدوح در روایتهای مدحی فرخی سیستانی: تکیننمایی و اصل برگزیدگی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 534-497]
شاهنامة طهماسبیبررسی ترجمه بینانشانه ای نظام کلام و تصویر در نگارهی «گذر سیاوش بر آتش» عبدالوهاب کاشی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 432-415]
شاهنامهمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
شب روی زمینمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
شب ممکنبازنمایی شیوه ی روایت پردازی رمان پسامدرن بر اساس انگاره ی زبان شناختی-ادبی سیمپسون: مطالعه ی موردی رمان "شب ممکن" [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 360-335]
شهرنوش پارسیپوربازنمایی جنسیت مرد در رمان طوبا و معنای شب با تأکید بر درون ماﻳﮥ جدال سنت و مدرنیته [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 161-123]
شوالیۀ تاریکیمقایسه تطبیقی ساختار اسطورهای روایت در دو فیلم بتمن و شوالیهی تاریکی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 417-389]
ص
صادق چوبکتأثیر کمینه گرایی بر روایت قفس اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 453-423]
صفویهمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
ض
ضربالمثل تهرانی. بررسی طرحوارههای ذهنی موجود در ضربالمثلهای تهرانی (کتاب قند و نمک) [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 149-119]
ط
طرحوارههای ذهنیبررسی طرحوارههای ذهنی موجود در ضربالمثلهای تهرانی (کتاب قند و نمک) [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 149-119]
طرح و پیرنگبازتاب هویت عرفانی ملی در حکایت "نوشروان و دیوانه" از مصیبتنامۀ عطار نیشابوری [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 25-1]
طوبا و معنای شببازنمایی جنسیت مرد در رمان طوبا و معنای شب با تأکید بر درون ماﻳﮥ جدال سنت و مدرنیته [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 161-123]
ع
عطاربازتاب هویت عرفانی ملی در حکایت "نوشروان و دیوانه" از مصیبتنامۀ عطار نیشابوری [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 25-1]
علی اکبرکرمانینژادغربتها نمیمانند، میروند؛ خشونت در جهان متنی رمان لولی خندهفروش [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 82-51]
علی بدرگونهشناسی روایی در رمان مصابیح اورشلیم علی بدر بر اساس نظریة ژپ لینت ولت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 607-579]
عناصر زمانمندیکارکرد عنصر «زمان» در نمایشنامه پدر نوشته فلوریان زلر: مطالعه ای بر اساس عناصر زمانمندی در نظریۀ روایتشناسی ژنت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 383-349]
عنوانگشودگیِ استعاریِ عنوان در متن: بارقههای مدرنیسم در عناوینِ آثارِ شیخ اشراق [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 571-541]
عینیت و ارزشتحلیل محتوایی فیلم دوازده مرد خشمگین و نسبت آن با آموزش فلسفه ی زبانی تاریخ [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 43-5]
غ
غریبۀ کوچکتحلیل امنیت و ناامنی نشانهای در سینمای دفاع مقدس با تکیه بر فیلم «باشو، غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 301-273]
ف
فالنامة طهماسبیمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
فراداستانساختار روش طراحی معماری متاثر از مفهوم فراداستان [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 390-361]
فرایند روایی شوشینشانه اسطوره شناسی و جایگاه روایت های اسطوره ای در تبلیغات، بازاریابی و برندسازی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 257-223]
فرایند روایی کنشینشانه اسطوره شناسی و جایگاه روایت های اسطوره ای در تبلیغات، بازاریابی و برندسازی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 257-223]
فرخیسیستانیهویت ممدوح در روایتهای مدحی فرخی سیستانی: تکیننمایی و اصل برگزیدگی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 534-497]
فردگراییتحلیل روایی عناصر مدرنیته در رمان هنرمندی از جهان شناور نوشته کازئو ایشیگورو بر اساس الگوی پیتر چایلدز [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 89-59]
فلسفۀ زبانی تاریختحلیل محتوایی فیلم دوازده مرد خشمگین و نسبت آن با آموزش فلسفه ی زبانی تاریخ [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 43-5]
فلوریان زلرکارکرد عنصر «زمان» در نمایشنامه پدر نوشته فلوریان زلر: مطالعه ای بر اساس عناصر زمانمندی در نظریۀ روایتشناسی ژنت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 383-349]
فیلمبررسی «زمان روایت» در فیلم «تکرارکنندگان» بر اساس روایتشناسی ژرار ژنت [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 57-27]
فیلم مدولارمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
ق
قرآنبررسی تداوم زمان در روایت داستان ساحران در قرآن (بر اساس نظریه ژرار ژنت) [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 489-463]
قصیدههویت ممدوح در روایتهای مدحی فرخی سیستانی: تکیننمایی و اصل برگزیدگی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 534-497]
ک
کد زمانمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
کمینهگراییتأثیر کمینه گرایی بر روایت قفس اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 453-423]
کنشگرف گِرِمسنظام کنشی در سینمای کیمیایی مروری بر فیلم گوزنها و جرم [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 113-89]
گ
گرماسگذر گرماس از منطق «لوگوسانتریسم»، یعنی منطق ِ «مرکزگرایی تقلیلی اقتصادی ِ» حاکم بر نظام روایی کلاسیک، به دورنمای «پدیدارشناختی» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 414-391]
گسست رواییهمگنی تلاشی هویتی و گسست روایی در سلوک محمود دولت آبادی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 122-91]
گسست گفتمانیتحلیل کارکردهای گسست گفتمانی دررمان " نگران نباش" اثر مهسا محب علی : رویکردی نشانه –معناشناختی به تحلیل گفتمان ادبی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 343-311]
گفتمان تبلیغاتینشانه اسطوره شناسی و جایگاه روایت های اسطوره ای در تبلیغات، بازاریابی و برندسازی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 257-223]
گفتمان روایی ـ ادبیتحلیل کارکردهای گسست گفتمانی دررمان " نگران نباش" اثر مهسا محب علی : رویکردی نشانه –معناشناختی به تحلیل گفتمان ادبی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 343-311]
گوزنهانظام کنشی در سینمای کیمیایی مروری بر فیلم گوزنها و جرم [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 113-89]
گونهشناسی رواییگونهشناسی روایی در رمان مصابیح اورشلیم علی بدر بر اساس نظریة ژپ لینت ولت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 607-579]
ل
لوگوسانتریسمگذر گرماس از منطق «لوگوسانتریسم»، یعنی منطق ِ «مرکزگرایی تقلیلی اقتصادی ِ» حاکم بر نظام روایی کلاسیک، به دورنمای «پدیدارشناختی» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 414-391]
لولی خندهفروشغربتها نمیمانند، میروند؛ خشونت در جهان متنی رمان لولی خندهفروش [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 82-51]
لینتولتهمگنی تلاشی هویتی و گسست روایی در سلوک محمود دولت آبادی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 122-91]
م
مجاز و استعارهگشودگیِ استعاریِ عنوان در متن: بارقههای مدرنیسم در عناوینِ آثارِ شیخ اشراق [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 571-541]
محمود دولتآبادیهمگنی تلاشی هویتی و گسست روایی در سلوک محمود دولت آبادی [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 122-91]
مدرنیتهتحلیل روایی عناصر مدرنیته در رمان هنرمندی از جهان شناور نوشته کازئو ایشیگورو بر اساس الگوی پیتر چایلدز [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 89-59]
مدرنیتهبازنمایی جنسیت مرد در رمان طوبا و معنای شب با تأکید بر درون ماﻳﮥ جدال سنت و مدرنیته [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 161-123]
مدرنیسمگشودگیِ استعاریِ عنوان در متن: بارقههای مدرنیسم در عناوینِ آثارِ شیخ اشراق [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 571-541]
مدل طراحیساختار روش طراحی معماری متاثر از مفهوم فراداستان [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 390-361]
مسعود کیمیایینظام کنشی در سینمای کیمیایی مروری بر فیلم گوزنها و جرم [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 113-89]
مصابیح اورشلیمگونهشناسی روایی در رمان مصابیح اورشلیم علی بدر بر اساس نظریة ژپ لینت ولت [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 607-579]
مصیبتنامهبازتاب هویت عرفانی ملی در حکایت "نوشروان و دیوانه" از مصیبتنامۀ عطار نیشابوری [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 25-1]
معماریساختار روش طراحی معماری متاثر از مفهوم فراداستان [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 390-361]
معناشناسی شناختیبررسی طرحوارههای ذهنی موجود در ضربالمثلهای تهرانی (کتاب قند و نمک) [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 149-119]
نشانهمعناشناسیتحلیل کارکردهای گسست گفتمانی دررمان " نگران نباش" اثر مهسا محب علی : رویکردی نشانه –معناشناختی به تحلیل گفتمان ادبی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 343-311]
نظریۀ کنشینظام کنشی در سینمای کیمیایی مروری بر فیلم گوزنها و جرم [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 113-89]
نگارگریمطالعهی تطبیقی شیوهی روایت در فیلمهای ساختار زمانی نو و نگارگری ایرانی (نمونههای موردی: فیلمهای شب روی زمین و کد زمان با شاهنامه و فالنامه طهماسبی) [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 193-163]
نگران نباشتحلیل کارکردهای گسست گفتمانی دررمان " نگران نباش" اثر مهسا محب علی : رویکردی نشانه –معناشناختی به تحلیل گفتمان ادبی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 343-311]
و
واژههای کلیدی: بتمنمقایسه تطبیقی ساختار اسطورهای روایت در دو فیلم بتمن و شوالیهی تاریکی [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 417-389]
واژههای کلیدی: فناوری آموزشیتحلیل محتوایی فیلم دوازده مرد خشمگین و نسبت آن با آموزش فلسفه ی زبانی تاریخ [دوره 5، شماره 10، 1400، صفحه 43-5]
ه
هنرمندی از جهان شناورتحلیل روایی عناصر مدرنیته در رمان هنرمندی از جهان شناور نوشته کازئو ایشیگورو بر اساس الگوی پیتر چایلدز [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 89-59]
ی
یوری لوتمانناهمگونی کنش رفتاری کنشگران سوره یوسف نسبت به موقعیت نشانهای «خود و دیگری» [دوره 5، شماره 9، 1400، صفحه 280-259]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد